Post dzisiejszy dedykuje przyszlym au pair. Dlaczego ? Ponizej udostepniam Wam pytania, z ktorych ja sama korzystalam bedac na etapie matchowania z roznymi rodzinami. Mam nadzieje,ze pomoge chociaz komus z Was w znalezieniu tej swojej jednej jedynej wymarzonej Host Family !!!!
Oczywiscie czesc informacji mozecie wiedziec juz z listu badz wczesniej wymienionych emaili z potencjalna rodzina goszczaca, wtedy logiczne,by nie zadawac ich jeszcze raz podczas rozmowy!
Pytania sa w liczbie mnogiej (dla dwoch lub wiecej dzieci) wiec jezeli rodzina ma tylko jedno dziecko nie popelnijcie gafy!!
Buziaki !!
MOJE GODZINY PRACY
1.What are my working hours?
MOJE OBOWIZKI
2.What are my duties?
IMIONA I WIEK DZIECI
3.What are the names and age of the children?
WZAJEMNA RELACJA DZIECI
4.What is the relationship between children?
ZAINTERESOWANIA DZIECI
5.What are interests of the children?
CZEGO SIE LUBIA UCZYC A Z CZYM MAJA PROBLEM
6.What do they like to learn and what do they have problems at school with?
CZY UPRAWIAJA SPORTY
7. Do they do sports?
CZY UCZESZCZAJA NA ZAJECIA POZALEKCYJNE
8. Do they attend additional classes? If they do, how often?
CZY SA UCZULENI NA COS
9.Are the children allergic to anything?
CZY BIORA JAKIES LEKARSTWA
10.Do the children take any medication?
CZY MAJA PROBLEMY ZE WSTAWANIEM LUB ZASYPIANIEM
11.Do they have problems with getting up or sleeping?
WARTOSCI RELIGIJNE RODZINY, CZY PRAKTYKUJA
12.What are your religious values? Do you go to church and practice faith?
JAK PRACUJA RODZICE, CO ROBIA, JAK, KIEDY
13.What are your occupations? Do you work at home or somewhere else?
JAK OPISUJA SWOJA RODZINE
14.How would you describe your family?
CO LUBIA ROBIC W WOLNYM CZASIE
15.What do you like doing in your free time?
CZY SA RODZINNI
16.Do you like spending time with your whole family?
CZY MIELI KIEDYS AU PAIR
17.Have you ever had an au pair before? If yes, did you like it?
DLACZEGO ZDECYDOWALI SIE NA AU PAIR
18.Why did you decide to have an au pair?
CZEGO OCZEKUJA OD AU PAIR
19.What are your expectations of an au pair?
CZY CZESTO WYJEZDZAJA
20.Do you often travel?
CZY MAJA SPECJALNA DIETE
21.Do you have any special diet?
JAK MAM SIE DO NICH ZWRACAC
22.How would you like me to call you?
JAKI JEST PLAN DNIA, MOJ I DZIECI
23.What is children’s plan of the day and mine?
JAK CZESTO BEDE JEZDZIC AUTEM
24.How often will I have to drive a car?
CZY AUTO BEDZIE MOJE
25.Will I have my own car?
CO MYSLA O POZNYCH POWROTACH
26.What do you think of me coming back home late at night sometimes?
CZY BEDE MUSIALA PRZYGOTOWYWAC POSILKI DLA CALEJ RODZINY
27.Do I have to prepare meals for the whole family?
JAKIE OBOWIAZKI DOMOWE BEDA MNIE OBOWIAZYWAC
28.What housework will I have to do?
JAKIE OBOWIAZKI PRZY DZIECIACH MUSZE ROBIC, CZEGO MI NIE WOLNO
29.What are my duties with the children? What I mustn’t do?
CZY TO JA KLADE SPAC DZIECI I BUDZE JE RANO
30.Do I have to lull the children and make them get up in the morning?
JAKIE DOMOWE ZASADY MNIE OBOWIAZUJA
31.What house rules do I have to obey?
COS O OKOLICY
32.Can you tell me something about the neighborhood?
CO JEST W OKOLICY DLA DZIECI
33.Is there any thing for the children in the neighborhood, for example a playground?
CZY W OKOLICY SA INNE AU PAIR
34.Are there other au pair in the area?
CZY MAJA W OKOLICY DUZO ZNAJOMYCH I SIE Z NIMI CZESTO SPOTYKAJA
35.How many friends do you have in the area and how often do you meet them?
CZY W MIESCIE JEST TRANSPORT PUBLICZNY
36.Is there a public transport in the city?
JAKIE JEST NAJBLIZSZE DUZE MIASTO
37.What is the nearest big city?
CZY SA JAKIES SZKOLY/KURSY DLA MNIE W OKOLICY I CO OFERUJA
38.Are there any schools for me? What courses do they offer?
CZY SA FAJNE MIEJSCA WOKOL DO SPEDZANIA WOLNEGO CZASU PRZEZE MNIE
39.Are there any places around for me to spend free time?
LOKALNE ATRAKCJE
40.What are local attractions?
JAKIE SA WARUNKI KLIMATYCZNE
41.What are climate conditions, for example hurricanes?
CZY MAM GODZINE POLICYJNA
42.Does the au pair have a curfew?
O CZYM MUSZE INFORMOWAC HOSTÓW
43. Do I have to inform you about everything?
ZASADY PRZYJMOWANIA GOSCI PRZEZ AU PAIR
44.What are the rules of inviting guests by au pair?
CZY MOGE KORZYSTAC Z CALEGO WYPOSAZENIA DOMU
45.Can I use all the equipment in the house? E.g.hairdryer, TVset, computer and cleaning supplies?
JESLI JEST SPRZATACZKA TO CZY ZAJMUJE SIE TEZ MOIM POKOJEM/RZECZAMI
46.If there is a cleaning person, does he/she take care of my room or do I have to do it myself?
JAK WYGLADAJA MOJE WAKACJE
47.What will my vacation be like?
JAK WYGLADAJA WASZE WAKACJE, CZY JADE Z WAMI, JEZELI TAK TO CZY OPIEKUJE SIE WTEDY DZIECMI
48.What are your vacations like? Will I go with you? And if yes,will I have to take care of the children?
CO JESLI JESTEM CHORA
49.What happens when I am ill?
CZY JAK Z WAMI WYCHODZE TO PLACE ZA SIEBIE
50.If you go out, do I go with you? If yes, do I pay for myself?
CZY W STANIE HONORUJA MIEDZYNARODOWE PRAWP JAZDY CZY MUSZE JE ROBIC NA MIEJSCU
51.Does your state obey international driving license or will I have to take a local exam?
JAKIE JEST WYPOSAZENIE MOJEGO POKOJU
52.What is the furniture and equipment in my room?
CZY MAM LAZIENKE NA WLASNOSC
53.Do I have my own bathroom?
CZY MOGE ZMIENIC WYGLAD MOJEGO POKOJU
54.Can I change the way my room look like?
CZY DAJA MI TELEFON CZY MAM ZABRAC Z POLSKI
55.Will you give me a mobile phone or will I have to take mine from Poland?
CZY JEST INTERNET ,CZY MOGE UZYWAC,CZY MUSZE PLACIC
56.Do you have internet? Can I use it? If yes,do I have to pay for it?
CZY POMOGA MI ZALOZYC KONTO W BANKU
57.Will you help me to set up a bank account?
CZY POMOGA MI ZDOBYC NR UBEZPIECZENIA
58.Will you help me get an insurance number?
CZY POMOGA MI WYBRAC SZKOLE/KURS
59.Will you help me choose a school/course?
CO JESLI ZAPSUJE MI SIE AUTO/INNY SPRZET CZY JA ZA TO PLACE?
60.What happens when my car (or equipment) breaks down? Do I pay for the repair?
CO JESLI BEDE MIALA STLUCZKE
61.What happens when I have an accident?
CZY TRAKTUJA AU PAIR JAKO CZLONKA RODZINY CZY PRACOWNIKA
62.Do you treat an au pair as a member of a family or a worker?
JAK WYGLADAJA WAKACJE DZIECI ?
63. What are kids vacations like? Do they have any camps?
Świetny post! :* Bardzo przydatny! :)
OdpowiedzUsuńdziekuje <3
UsuńTen komentarz został usunięty przez autora.
OdpowiedzUsuńPomocny wpis! :)
OdpowiedzUsuńdziekuje !! :*
Usuńfajne :) ja bym dodala pytanie co DZieci robia na wakacjach, czy maja campy, a moze gdzies jakies domki na plazy
OdpowiedzUsuńdziekuje za wskazowki ! dodam ! :)
Usuń